torsdag 23. juli 2009

Dreadsmodeller II

Hyggelig at jeg får kommentarer at folk kunne tenke seg å stille opp og sånn, men jeg aner jo ikke hvem det er som faktisk legger de igjen. Eller jeg vet hvem mesteparten er, men.. likevel. Det blir litt enklere hvis dere som er interesserte kunne sende meg en mail, lilleblack@live.no, med litt om deg, hvorfor du kunne tenke deg å stille opp og linke til noen pene bilder av deg selv. Ikke Blitz-i-speilet. Tenk rasjonelt, jeg bor i Østfold så det er best dere også bor i nærheten.

Oh well, jeg har designet nesten klart(inni hodet mitt), og jeg kommer til å kjøre nettsiden igang så fort jeg kan, egentlig. Tar dread-bestillinger underveis, dette kan også tas på mail foreløpig.

2 kommentarer:

superb sa...

er det en frist for når man må ha sendt inn bilder? (jeg har ingen pene bilder av meg selv, egentlig, trenger å få tatt noen)

Selin sa...

Hyl ut om du trenger meg ;)
og lykke til med nett butikken, krysser fingrene for at alt går i boks ;D Mvh Selin(frost)