onsdag 26. august 2009

Hjelp meg med FAQ!

Hjelp meg med FAQ!

Sånn, nå var det en liten stund siden jeg la inn et innlegg her. I det siste har jeg hatt to fotoshoots, laget en haug med dreads, og hvis dere vil vite om det, hatt min første kjøretime. Morsomt. Akkurat nå skraper jeg sammen penger til å få noen til å kjøre opp nettsiden, noe som ikke var så alt for lett når jeg nettopp har begynt med kjøretimer og kjøpt alt for mye nye klær. Anywho, det siste er kanskje ikke så interessant for dere.

Neste steg for meg, i tillegg til å lage dreads til salg og fotoshoots, er å lage en FAQ som mest sannsynlig kommer til å bli mye brukt i nettbutikken. Det er mange som lurer på noe, jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått dreads-relaterte spørsmål på brev på Nettby. Jeg har egentlig ikke noe i mot å svare på de(forutsatt at de er fri for teite skrivefeil og skrevet på en hyggelig måte), men det blir slitsomt i lengden.

Under dette innlegget har jeg startet med noen spørsmål, og dere kan legge inn nye spørsmål som kommentarer på DETTE innlegget. Hit me! Masse!

7 kommentarer:

Alica sa...

du har svart på adle spørsmålene =)

Alica sa...

lykke til med kjøringen xD

Anonym sa...

Jeg kan nå begynne å hjelpe deg med noe sikert mangen lurer på; når du har flettet inn dreadsene, hva gjør du når du dusjen. Kan du dusje med de, eller må ta de ut når du vil ha de ren?

crackoline sa...

Jeg lurer og på noe med dusjing. Du sa du hadde funnet en skikkelig bra metode for dusjing med dreads en gang. Men du sa ingenting om hva den var? :(

Live sa...

Jeg lurer på hvor lang tid du bruker på ett hode? Vurderer å bestille, men kan ikke vente et halv år, liksom :-)

liseliten sa...

Sjekk bildene :)

http://liseliten.blogspot.com/2009/10/jippi-nye-dreads.html

Anonym sa...

SJKEKK BIDENE.JEG KAN HJELPE DEG MED OG TA FLERE BILDER AV DEG,JEG ER FOTOGRAFER....LYKKE TIL