onsdag 13. oktober 2010

Nesten bursdag idag.

Idag er det onsdag og jeg er på skolen. I morra har jeg bursdag og da skal jeg spise fårikål.
Ny sveis har jeg også, la meg illustrere:

Det var svart før, og så tok jeg en runde med bleiking sånn at det blei litt blondt og litt oransje. Jeg synes det er fint. Det er litt forskjellige farger på bildene men dreadsa er i samme farge som resten av håret.

Jeg tror ikke det blir noen stor forandring å se idet jeg fyller nitten. Men jeg lager mye greier på skolen for tiden, kanskje eventuelle lesere er interessert i å se på bilder og sånn som jeg har laga?

Jeg skriver ganske sjelden her, kanskje jeg skal fortsette å gjøre det på morran. Når man er trøtt og ikke tenker stort.

3 kommentarer:

Skyggemare sa...

Ja, skriv mer om ting du lager og gjør! Gleder meg også til å få se skolen din en dag.
Jeg prøver desperat å finne ut hva jeg skal gi deg i bursdagsgave.. Å toppe din gave til meg blir umulig uansett ;)

Lilleblack sa...

Mia:
Haha, ikke tenk på det. Det var ikke derfor jeg lagde noe fint til deg! :D
Jeg skal se om jeg kan lage en vane å skrive litt på morgenen når jeg er på skolen, legge ut litt bilder og sånt.

Anonym sa...

Ooh..! Du kler lugg :D