onsdag 28. juli 2010

IcyDreads-oppdatering og litt til.

For det første, så er IcyDreads.com oppe og går. Den er ikke ferdig, jeg skal blant annet legge inn et customer gallery så man kan se åssen "vanlige folk" også ser ut med dreads. I den sammenheng har jeg også oppdatert utseendet til IcyDreads-bloggen, det er heller ikke ferdig. Jeg publiserte begge litt sånn halvveis bare for å få de ut. Det har tatt så lang tid.
I tillegg til det begynner jeg mer og mer å ta imot kunder å installere dreads på.

Utover det tar jeg brått to uker ferie med kjæresten min. Det skal bli deilig. Jeg gleder meg til jeg får råd til å kjøpe meg et kamera, da får jeg vist dere litt flere ting enn bilder jeg allerede har lagret på minnepennen min. Hvis du trykker på bildet, kommer du til Kazzira, som har tatt litt bilder for meg. Og vi bor sammen.

1 kommentar:

Piggsoppen sa...

Hvor bestiller du håret du bruker ?