mandag 26. juli 2010

Pinnedyr


Jeg har pinnedyr.
En dag kjøpte jeg meg fire pinnedyr og et terrarie.
De heter Kvistian, Kvistian og Kvistian og Frank. Av den enkle grunn at jeg kan bare skille en fra de andre, siden den er grønn. Var grønn da den var liten, nå er den bare litt grønnere brun enn alle de andre.

Nå nylig døde en Kvistian, men litt før det så fikk jeg et lite pinnedyrbarn. Her er det bilde av en stor, og en liten. Den lille er virkelig bitteliten, og kan gå igjennom fluenettingen i toppen av terrariet hvis det vil. Men den gjør ikke det siden maten er nede.


Bildene har Kine tatt, ho som jeg bor sammen med og du kan se/lese mer fra henne HER.

2 kommentarer:

Skyggemare sa...

Digger pinnedyrene dine ;)

Anonym sa...

Det må være det mest geniale navnet på et pinnedyr haha